Last but not least - Reisverslag uit Cala Rajada, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu Last but not least - Reisverslag uit Cala Rajada, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu

Last but not least

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

07 Augustus 2008 | Spanje, Cala Rajada

Begin augustus… het is een hele lange tijd geleden dat ik op deze site actief ben geweest. De laatste keer dat ik geschreven heb was begin mei, 3 maanden geleden. In de tussentijd is er een hoop gebeurd.

Ik heb een hoop fantastische momenten meegemaakt hier. Met mijn collega’s, met gasten en het mooiste was met familie en vrienden uit Nederland. Begin mei is broertje Rob langsgekomen met vriendinnetje Nicole en niet veel later stonden Karen en Angel op de deurmat van Casa Juan.
Begin Juni zijn mijn ouders hier 2 weken geweest. Niet alleen papa en mama hebben mijn (werk)omgeving mogen bewonderen, nee, nee, ook “huis” vriend Tonnie was erbij! Gelukkig was het weer toen net lekker geworden en had ik redelijk wat vrij weten te regelen zodat we twee prachtige weken hebben gehad. Hebben weer veel van het eiland gezien, lekker van het weer genoten en natuurlijk is alles wat ik hier heb verricht op de digitale schijf vastgelegd. Nog bedankt daarvoor!!!

Aan het einde van de vakantie van het super ‘trIEo’(wimpIE, ellIE, tonnIE) ben ik met hen mee teruggevlogen naar Nederland. Twee belangrijke redenen: Nederland – Frankrijk & Defqon! Wat een fantastisch weekend was dat! Onvergetelijk… 100% genieten.
Alleen de echte reden voor terugkomst was natuurlijk vanwege mijn sollicitaties op verschillende universiteiten. Ook hier heb ik een positieve berichtgeving voor: gister ben ik aangenomen op de uni van Groningen. Nu nog wat inschrijvingen bij verschillende instanties en dan ben ik over 3 weken officieel student aan de Universiteit van Groningen! Zeer zeer cool! Gave uitdaging, nieuwe stad, nieuw leven. Ontzettend veel zin in!

Ik ben hier nu dus nog zo ongeveer 3 weken. 3 weken genieten van de zon, van het werk, van de mensen en van het hele leventje hier. Ook ben ik genoodzaakt wat rust te pakken. Dit niet zo zeer van het harde werken of van de zon maar puur en alleen van het leven hier. De laatste 5 weken waren zo ongelooflijk GEZELLIG… De eerste 2 weken van deze legendarische 5 weken, waren hier een stuk of 15 Duitsers van mijn leeftijd. Met deze groep heb ik een soort vakantie gehouden, echt een top tijd. Beste band met gasten in twee seizoenen. Was zeer zeer gaaf, maar ook zeer vermoeiend.

Nadat deze groep 1 dag vertrokken was kon het feest pas echt beginnen. Op vrijdag 25 juli was het dan zover. Roderik, Maarten, Ralph en Niko stonden op de stoep van Beach Club Font de sa Cala. Een dag later zou Hans het vijftal completiseren. In heel Font de sa Cala (in de volksmond: voor de zee) hebben ze zoiets nog nooit meegemaakt. Wat hebben deze 5 legendes een verpletterende indruk achtergelaten in dit dorp. 10 dagen op het dak geslapen in de brandende zon, 10 dagen lang knallen, fantastische avonden gehad met de Guardia Civil, DJ Wasi, Magaluf en Cala Rajada. Maar om dit gedrag te compenseren werd er ook veel aan sport gedaan. Activiteiten als dammen, minigolf, jeux des boules, ping pong en bingo werden zeker niet overgeslagen.
Jongens in één woord: Super-gezellig!!! (Ja dat is één woord ja….)

Tijdens deze 10 dagen kwam er nog een vriend van mij aan, Erik alias Joep uit Zweden! Dankzij zijn fantastische wagen hebben wij veel van het eiland kunnen bewonderen. Met deze wagen is hij trouwens de laatste avond nog flink de muur in geknald! Heerlijk Fritzl.

Gister is ook Erik vertrokken. Rust… Ik heb het ook echt nodig! Helaas zit het er niet in voor mij. Morgen komt een Duitse vriendin aan, zij blijft voor 5 dagen. En volgende week komt een ex-collega van vorig jaar Mallorca een week bij mij op bezoek! Tof Bianca! Als Bianca weg is, is het voor mij ook bijna ten einde. Het einde van twee fantastische seizoenen als entertainer. Veel geleerd, veel mensen leren kennen en bovenal heel heel veel plezier gehad!!!

Dank je voor het lezen en schrijven op mijn website. Dit is het einde, dit doet de deur dicht!

  • 07 Augustus 2008 - 14:08

    Maarten Theo Turtle:

    He vriend!

    Het was echt een relaxte tijd man! We hebben weer genoeg meegemaakt dacht ik zo! Nog bedankt voor de gastvrijheid ;)

    Hans, Petra, Iris, Gerja en ik hebben net een uitgebreide fotoshoot achter de rug in huize Van Belkum! Mooi werk!

    Tot 1 september! (of tot decibel)

    P.S.: Ik denk dat wij de airco aan hebben laten staan op het dakterras, aub uitzetten omdat het anders te koud wordt ;)

  • 07 Augustus 2008 - 14:37

    Bianca:

    Ik geef je rust hoor Johnie, don't worry, ken het leventje! ;) Hahaha, heb er superzin in, eindelijk lekker in het echt bijkletsen! Ik bel je voor de tijd nog wel even!

    Tot volgende week! Kusje

  • 07 Augustus 2008 - 15:54

    Je Tante Hennie:

    Ha die John

    Kei goed dat je bent aangenomen op de Universiteit in Groningen.ja dan ben je een echte student.
    Ben je met je verjaardag ook al weer thuis of vier je die ook nog in mallorca
    nog leuke weken daar en groetjes Tante Hennie

  • 07 Augustus 2008 - 18:49

    Günther:

    He John,

    Super mooi berichtje! NOgmaals bedankt heb het echt super gehad, de slaapkamers waren echt te relaxt!

    Groeten aan iedereen van het team!

    Kus Ralph

  • 08 Augustus 2008 - 04:56

    Mama:

    hoi John

    fijn dat je bent aangenomen in groningen
    nog even de laatste loodjes in mallorca
    heb van Maarten en Hans gehoord dat ze het leuk hebben gehad
    had niet anders verwacht
    doe je de groeten aan Bianca
    echt leuk dat zij komt
    geniet er van
    groetjes papa en mama

  • 12 Augustus 2008 - 05:37

    Stijn:

    He dude,

    Lachu dat ik weer is wat kan lezen van je!

    En volgens mij krijg jij meer bezoek op Mallorca dan thuis, ofnie?

    Leuk man!! Zie u snel weer.

  • 12 Augustus 2008 - 07:54

    Stappie:

    Hééé Johnneke!
    Lang niet gesproken maat! Maar heb begrepen van de jongens dat je weer een supertijd hebt op Mallorca :) En de foto's zien er ook weer fraai uit maat! Zelf net een half dagje terug vanuit Renesse! Godsamme, was ook genieten jongen! Fucking mooi blijft dat toch, op zunne camping tussen de jonge kinderen... Nee, niet meteen vunzige gedachten krijgen jongen! Zit nu achter m'n pctje in Wólluk, nog beetje uit te brakken :D Tot zaterdag!... toch?! xx

  • 12 Augustus 2008 - 17:55

    Patrick:

    Johnny! My man!

    Heerlijk verhaaltje! Hoorden net als stappie dat jullie een mooie tijd gehad hebben daar!!! vanmiddag terug gekomen uit renesse... Koning daar! Leuk dat je terug mailt trouwens;) Zie je zeer spoedig man!

    Xusje Wesley

  • 13 Augustus 2008 - 16:01

    Mr. D.:

    Hey Johnnie,
    was inderdaad een superleuke tijd die we gehad hebben daar .. echt lache man:) Maarja, kan ook nie anders met alle lutsers bij elkaar!
    De laatste loodjes zijn dan toch iets korter dan verwacht, vrijdag alweer terug man:D Hopelijk kunne we nog iets regele voor Decibel! Zie je snel!

    Xx Roderik

  • 13 Augustus 2008 - 20:53

    Henny En Fred:

    gefeliciteerd john, dat je in groningen aangenomen bent, tot in bommel

  • 21 Augustus 2008 - 16:14

    Anoniem:

    Zie je wel dat je toch nog reacties krijgt:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Rajada

Bali / Thailand

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Lonely traveller

02 Januari 2011

Bali

07 Augustus 2008

Last but not least

03 Mei 2008

Gave trip!

19 April 2008

Vijf Dagen
John

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 34245

Voorgaande reizen:

17 December 2012 - 31 Januari 2013

Midden Amerika

13 December 2010 - 28 Januari 2011

Bali / Thailand

Landen bezocht: