Gave trip! - Reisverslag uit Cala Rajada, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu Gave trip! - Reisverslag uit Cala Rajada, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu

Gave trip!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

03 Mei 2008 | Spanje, Cala Rajada

Guess who's back? Back again… Dat kon ik vorige week even zingen. Heb ik trouwens niet gedaan. Geen zin in. Kon wel, want… Ik was weer een paar dagen terug in Nederland. Mijn lieftallige ZUS trad in het huwelijk. Na aankomst op donderdag was vrijdag de grote dag. Op een heerlijke dag in het prachtige slot Doddendael te Ewijk zou het huwelijk van Diana en Maarten worden voltrokken.
En ik kan jullie vertellen… het is gelukt! Het ja-woord is zonder problemen uitgesproken. Buiten deze niet onbelangrijke gebeurtenis is het een supermooie dag geworden. De bruid en de bruidegom zagen er fantastisch uit, het eten was belachelijk lekker en de sfeer was heel bijzonder! Super!

De rede voor mijn terugkomst in Nederland was natuurlijk de bruiloft. Dat neemt niet weg dat ik buiten de bruiloft, zo ver ik kon (ik had maar 1 dag over), veel mensen heb proberen te zien. Het was heel erg leuk om weer even thuis te zijn. De andere kant van de medaille was dat het enorm zwaar was. Na weinig slaap, veel “activiteiten” en veel reizen kwam ik zondagavond weer aan op Mallorca! Gebroken!

In Palma werd ik opgehaald door mijn Duitse vriendin Verena waar ik een half jaar mee heb gestudeerd in Zweden (hoe verzin je het hè?). Na een paar leuke, avonden met haar en met mijn team draaien hier gelukkig de motoren weer op volle toeren.
Met leuke avonden en dagen bedoel ik een dagje Palma en veel uitgaan in mijn stadje waar op dit moment veel mensen zijn… nou ja, Fransen dan. Nee dat is een grapje. En grapjes zijn meestal niet waar. Ook deze niet! De Fransen gasten in hotel zijn, in tegendeel tot veel vooroordelen, super vriendelijk, gezellig en totaal niet beroerd om Engels te praten.
O, ja, ook nog zo iets hilarisch. Eergisteren kwam onze Spaanse huis-DJ, overigens ook de “beste DJ van Font de sa Cala” (hotelgrapje, moest je bij zijn) met het geniale idee om naar de bioscoop te gaan met mij. Zoals menig Spanje ganger misschien wel weet, worden de films hier in Spanje niet origineel uitgezonden. Hiermee bedoel ik dat de films worden nagesynchroniseerd. Dat was opzich al hilarisch natuurlijk. Maar het grappigste was dat ik van heel de film geen reet snapte. Ik dacht dat ik het allemaal redelijk kon volgen maar toen we in de auto terug de film bespraken bleek ik een beetje last te hebben van het “plank - - - - - hamer” effect. Waarschijnlijk heb je op het moment dat je dit leest hetzelfde gevoel als ik toen ik in de Spaanse cinema zat: “Ik vind het allemaal prima maar ik snap er geen reet van…”

Overige leuke mededelingen voor mij. Ik ga een gave trip maken hier… Ik ga namelijk verhuizen. Op dit moment “wonen” alle entertainers in personeelskamers van het hotel maar dit gaat binnen een week voor een paar uitverkorenen (waaronder ik dus) veranderen. Ik ga verhuizen van een redelijk grote, prima schone kamer met internet naar een klein vies hokje buiten het hotel… Super dus! Bovendien krijgen we een supergave grote tuin MET een sinaasappelboom waar de sinaasappelen al in januari komen én een citroenboom met één citroen. Te gek toch?
Klinkt allemaal heel cynisch maar het is zo veel beter om buiten het hotel te wonen. Weg van het hotel, werk en collega’s… even dan. Een beetje je eigen leventje. De kamers worden op dit moment schoongemaakt en geverfd en het ziet er al goed uit. Ik ben er helemaal blij mee en ben er klaar voor om te verhuizen!!!

Tot slot. Rob & Nicole tot volgende week! En de rest… à toute à l'heure!

John

  • 03 Mei 2008 - 20:28

    Jacqueline En Anton:

    ha neefje je zus en de rest ziet er mooi uit op de foto . en trouwens nog gefeliciteert met je moeder
    groetjes van anton en jacqueline de jong uit hedel

  • 03 Mei 2008 - 20:35

    Nikki:

    Hey johnny boy!!!

    Leuke fotos hoor, staat je goed een pak :D! Jammer dat je come back naar Zaltbommel city maar van zown korte duur was. Wel gezellig hooooorrr!!!

    Leuk dat je gaat verhuizen, betekend dat ook dat er een stukje vloer vrij is voor een eventuele gast? Nederlanders he... Zo goedkoop mogelijk op vakantie ;)!

    John, veel plezier nog daar, wie weet kom ik er nog een keer kijken! Zou wel super leuk zijn!

    Liefs,
    Nikki

  • 03 Mei 2008 - 21:07

    Karen:

    hola!!

    leuk verhaal, en leuke fotoos met verena!!

    kuss

  • 04 Mei 2008 - 06:24

    Stijn:

    He Buddy,

    Het was weer een genot om jou schrijfkunsten te bewonderen! En goeie reactie op mijn wbj.nu, haha. Ik hou wel van flauwe woordgrappen hoor!

    Wat rest:

    Veel plezier met verhuizen en pas op voor de rug he!!

  • 04 Mei 2008 - 08:36

    Fred:

    Het spreekwoord luidt: Je hebt werkpeertjes en je hebt zuipeertjes.

  • 04 Mei 2008 - 10:44

    Ton Amie:

    He lieverd,

    Klinkt weer allemaal goed! Fijn om te horen dat alles (zoals altijd) lekker met je gaat! Gefeliciteerd met je zus, bijzonder he zo´n bruiloft, jullie zien er mooi uit met zn allen!
    Heb je rap trouwens ff bekeken... well done, gut gemacht, goed gedaan et bien fait! Ben trots op je! Maak ik uit je verhaal op dat je in dat hotel gaat blijven? Goede keuze! ;)
    Hier in Genf gaat alles ook super, ga deze week beginnen met solliciteren in het frans en ben erg benieuwd wat daaruit gaat komen, haha! Ik houd je op de hoogte van ontwikkelingen! Doe iedereen de groetjes van me daar! A tout!

    Bisou je vrind


  • 04 Mei 2008 - 13:34

    Mama:

    hallo John
    een paar leuke dagen met Rob en Nicole
    voor ons schiet het ook al op
    leuk dat je woonruimte buiten het hotel krijgt
    groetjes mama

  • 04 Mei 2008 - 16:23

    Roderik:

    Hey maat,
    was echt top toen je weer ff hier was :) Pff, daar hebben we goed gebruik van gemaakt ..snap da je gebroken was, da was pas knallen zeg ;) Maarja, nu weer verder met je leventje daar hè.
    Hou me op de hoogte van je verhuisplannen! Spreek je snel weer op msn!
    Xx

  • 04 Mei 2008 - 18:47

    Niko:

    hey Buddy!

    wat fantastisch van de verhuizing..en die boompjes die doen het hem:P kunnen toch makkelijk met ons allen in jouw crib als wij een trip naar jou toe maken;)Hoppa! was top dat je er even was jongen! have fun there en spreek je snel!!
    xx

  • 13 Mei 2008 - 09:16

    Oma VanBelkum:

    Fijn weer ietsvan je te horen
    Methht mooie weer ben ik veel buiten
    Heeroom is niets veranderd Hier gaat alles hetzelfde
    Heel veel groetjet van OMA

  • 16 Mei 2008 - 10:49

    Lotte:

    He John,

    Leuk om je Spanje verhaal weer te lezen en je ziter goed uit in pak!

    Kus,
    Lotte

  • 23 Mei 2008 - 19:33

    WesleyWesley:

    maatje!

    Echt zoooooo'n snelle reactie van deze kant.... Heb namelijk weer internet... Heerlijk alles omschreven man!

    Xus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Rajada

Bali / Thailand

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Lonely traveller

02 Januari 2011

Bali

07 Augustus 2008

Last but not least

03 Mei 2008

Gave trip!

19 April 2008

Vijf Dagen
John

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 34241

Voorgaande reizen:

17 December 2012 - 31 Januari 2013

Midden Amerika

13 December 2010 - 28 Januari 2011

Bali / Thailand

Landen bezocht: