Sehr gut angefangen! - Reisverslag uit Cala Rajada, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu Sehr gut angefangen! - Reisverslag uit Cala Rajada, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu

Sehr gut angefangen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

12 Maart 2008 | Spanje, Cala Rajada

Hallo mensen,

Zo, dat is even snel gegaan zeg. Na een paar super leuke maanden in Nederland (dank je wel vrienden!) had ik voordat ik het zelf door had alweer het vliegticket naar Mallorca in mijn mailbox. Ik ontving dit ticket net nadat ik mijn afscheidsfeest had gepland. Die stond op de 7e van maart gepland en op mijn vliegticket zag ik toch echt 6 maart als vertrekdatum staan. F*ck! Cancellen maar!

Afgelopen donderdag schoot in om 14.00 uur mijn 3e buitenland avontuur in. Weliswaar hetzelfde werk als vorig jaar alleen in een totaal nieuwe context. Vertrek aan het superbegin van het seizoen, een nieuw hotel, een supergroot team met totaal andere collega’s en een totaal ander gebied. Zat uitdaging dus! Ik ben ook superbenieuwd hoe deze maanden gaan verlopen.

Op dit moment zijn we bezig met de voorbereidingen voor het seizoen. Dat betekent de mini club gereed maken, decoratiemateriaal voor de shows maken, sportmateriaal bestellen, schoonmaken en veel shows oefenen. Tegerlijkertijd wil het hotel dat het programma gewoon vol draait. De gasten moeten vermaakt worden. Overdag en s’avonds. Nou is het zo dat er op het moment 200 Duitse gasten zijn. Maar geen gewone gasten. Nee het zijn hele rare gasten. Sportgasten. Een triatlon groep en 2 tennis groepen. Deze mensen zijn letterlijk van 10 uur s’ochtends tot 5 uur s’middags volle bak aan het sporten. Ik dacht dat de entertainers hier de actieve mensen waren maar dat is deze week totaal omgekeerd. Het geeft ons dus wat ruimte om dingen goed voor te bereiden.

Het hotel waar ik werk is mega vet! Het is gefocussed op twee dingen: ENTERTAINMENT en ETEN. Nou nou nou, wat kan ik beter hebben? Echt super! Een vet groot terras, 14 tennisbanen, een mini golf baan, een voetbalcourt tussen de bergen en een podium met ongelofelijk vette lichten. En het eten, WOW! Nog nooit zo lekker gegeten in een hotel. Echt heel relaxed. Dat spaart me dus heel veel geld uit. Alleen of het zo goed is voor de lijn…?!?!?! Het stadje waar ik ben wordt wel klein Salou of klein El Arenal (de uitgaansplek van Mallorca). Ik ben er net doorheen gelopen en ik was redelijk onder de indruk! Kijken of ik daar ook wat mee kan!

Ik heb al veel nieuwe dingen geleerd. Ik werk momenteel met een superervaren team. Een aantal teamleaders en supervisors plus ik vormen het 6-tallige opstart team. Over een maand komen de eerste nieuwe entertainers en zullen deze ervaren mensen andere functies gaan bekleden.

Afgelopen week hebben we al een paar shows gedaan. Ook daar heb ik al veel nieuwe dingen in gedaan. Mijn toppunt was een heuse Eminem Rap, live! So everybody from the 313 put your hands up and follow me.... Supervet!

Komende week wordt het superdruk met Spaanse gasten want het is Samana Santa: Pasen! Het is hier dus ook supergoed voor mijn talen. Mijn Duits en Spaans wordt duidelijk op de proef gesteld.

Al met al, leuke eerste week, vet hotel, toffe collega’s en al veel geleerd. Wordt een top seizoen!

Groeten!!!

  • 12 Maart 2008 - 18:58

    Almar:

    Johnny!

    Zo je bent alweer goed bezig man! Een rap nog wel, dat is nog eens grenzen verleggen... Wel de gecensureerde versie hoor ik al, anders was het: put your mother****ing hands up :p

    Mooi hotel en goed eten, klinkt mij in de oren als een paar maanden en een paar duizend kilometer verderop. Nou succes met alle voorbereidingen en die maffe zjeurmans! We houden contact.

    Adios!

    Owja: het was hier vandaag windkracht 9 en we hebben in de week dat je weg was al meerdere liters regen moeten verwerken, altijd lekker om te horen lijkt me ;)

  • 12 Maart 2008 - 22:47

    Ralph:

    He partyboy!

    Goed om te horen, klinkt mij ook ideaal in de oren eten en entertainment! Leg die rol maar vast vast voor mij wat ik ben al hard aan het oefenen, komt helemaal goed!

    Zaterdag is in ieder geval poging 2 om een feest te organiseren, doe het dit keer maar alleen, anders schiet het toch niet op..... Nee grapje, veel plezier daar en ik zie je in april!

    Mzzl Ralph

  • 13 Maart 2008 - 06:58

    Stijn:

    Hey kerel,

    Zou je wat van dat eten naar NZ willen sturen vriend? Deze jongen wordt namelijk met de dag armer, en ik vind dat er wel een beetje aan charity kan worden gedaan!

    Superveel plezier daar en kijk uit naar je volgende verhaal.

    Cheers Bro

  • 13 Maart 2008 - 07:50

    Maarten:

    Goed bezig John! geloof dat je het lekker op je af laat komen en daar op een relaxete manier door het leven gaat. Maar moet natuurlijk wel hard gewerkt worden... Heb je SBS6 of RTL al uitgenodigd voor het programma "mijn maat gaat een podium bouwen" ;-) ben benieuwd naar je kluskunsten. Laat maar een fotootje zien!

    Have fun,
    groeten uit Uje

  • 13 Maart 2008 - 08:02

    Rachel:

    Johnny Loco!

    Lekker lekker, ik kan niet anders zeggen...
    Ik heb alweer zin in een weekje Mallorca ;)...

    Hier ook alles lekker, druk druk met mijn afstuderen, maar altijd tijd voor leuke feestjes... Jammer dat je er niet meer bij was, want het was erg geslaagd...!!

    Besos

  • 13 Maart 2008 - 09:43

    Rowin!":

    EEEE ex collega, maar vooral eee goede vriend,.

    Ik hoorde al van Angelique het gerucht dat je al weer terug was naar Mallorca... Ik was op dat moment in Oostenrijk en als ik het me goed herriner tussen alle schnapps door had ik je nog even kort aan de tel.

    ik het ook wel een beetje verwacht!!!" Sjohnie die twijfelde al in Mallorca en in Ned. was hij er nog steeds mee bezig...Cosmo.... Ik heb besloten om dit jaar toch even over te slaan, geen cosmo voor rowin! Ben nu op zoek naar een leuke en uitdagende horeca stage waar ik net ff iets meer verantwoording kan krijgen dan alleen maar achter de bar staan...

    Ouwe ik wens je heeel veel plezier daaro, je weet al een beetje wat je allemaal te wachten staat na vorig seizoen.. Ik verwacht wel mooie foto's en verhalen van je....

    Spreek je snel,

    Ciao :)

  • 13 Maart 2008 - 11:44

    Roderik:

    Hey Johnny,
    poging 2 dan maar, na de mislukte reactie van gister!
    Ziet er weer goed uit jonge, mooi verhaal zoals we gewend zijn .. gelijk weer druk bezig en zo hoort t ook:P
    Leuk dat je je site weer bij gaat houden, dan kunnen we hier ook nog een btje meegenieten van jouw mooie tijd daar:)
    Suc6, maar zal vast wel goedkomen;)
    Roderik

  • 13 Maart 2008 - 18:34

    Leukste Supervisor:

    Nou, dat klinkt alsof je het heel zwaar hebt. Mooi hotel, lekker eten, leuk werk, leuke collega's. Nee, dan had je beter in Breda kunnen blijven werken....Storm, regen, mensen die niet mee willen doen. Dat is pas echt vet.

    Kushandje

  • 13 Maart 2008 - 22:59

    Karen:

    kussie john!!

  • 14 Maart 2008 - 10:23

    Bianca:

    Vrind!!!

    Klinkt super allemaal!!! En wow, een hotel met goed eten! Gaat zeker veel geld uitsparen haha, geen Tony´s meer elke pauze! Lieverd, heel veel plezier dit seizoen, en ga echt super mijn best doen om langs te komen! Ik bel je snel!

    Kusje




  • 14 Maart 2008 - 10:47

    Jappie:

    John! Volgens mij ga je weer een zorgeloos leventje tegemoet daar! Klinkt goed allemaal en wonder boven wonder zelfs goed eten, joh! Mallorca part II kan nu al niet meer stuk! :)

    Veel plezier hé!
    Later!

  • 14 Maart 2008 - 12:41

    Silver:

    Klinkt allemaal goed Johny!
    Veel plezier!

    Grts Silver

  • 15 Maart 2008 - 21:04

    Mama:

    kan bijna niet wachten met de vakantie
    wil graag je hotel enz. enz.zien
    maar eerst zien we je hier voor de trouwerij van Diana groetjes mama

  • 17 Maart 2008 - 18:53

    Tonnie:

    hallo john hoe is het met jou hier is het wel een beetje stil zonder jou ik kijk er wel naar uit om te komen pas je wel op dat je het eten niet te lekker gaat vinden anders pas je je pak niet meer groetjes tonnie

  • 17 Maart 2008 - 21:36

    Niko:

    johhny jongen!

    goed om te lezen dat het een prachtig avontuur voor je gaat worden! ik denk dat je zelf maar een mixje in elkaar moet draaien en die maar eens een paar avonden flink uit de speakers moet laten pompen! het dak het dak..................je hebt er talent voor;) geniet van het luxueuze hotel daar en stuur een keer een koud buffet deze kant op..ik zeg paling, zalm....tong;)

    succes menneke!

    groetjes Niek

  • 18 Maart 2008 - 19:37

    Fred:

    Hee, Jonnio
    Plots weet ik deze site te vinden> Raar he.
    Ziet er leuk uit wat je aan het doen bent.

    Veel plezier en succes.

  • 18 Maart 2008 - 23:02

    Henny:

    ik weet inmiddels de site ook te vinden! veel plezier daar(daar twijfel ik niet aan) groetjes uit zaltbommel.

  • 29 Maart 2008 - 09:56

    Wesley:

    Wat een rap talent zeg! Toppiej!! 50 cent kan inpakken!:P

    xus

  • 03 April 2008 - 07:22

    Elly:

    zet je er snel weer wat nieuws op groetjes mama

  • 04 April 2008 - 11:27

    Lotte:

    He John,

    Nou het ziet er als een vliegende start uit hoor! Knap werk, die rap.

    Veel plezier daar en ik ga je volgen!

    Liefs,

    Lotte (het tijdelijk enig(e) kind)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Rajada

Bali / Thailand

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Lonely traveller

02 Januari 2011

Bali

07 Augustus 2008

Last but not least

03 Mei 2008

Gave trip!

19 April 2008

Vijf Dagen
John

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 34249

Voorgaande reizen:

17 December 2012 - 31 Januari 2013

Midden Amerika

13 December 2010 - 28 Januari 2011

Bali / Thailand

Landen bezocht: