Vijf Dagen - Reisverslag uit Cala Rajada, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu Vijf Dagen - Reisverslag uit Cala Rajada, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu

Vijf Dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

19 April 2008 | Spanje, Cala Rajada

Na een lange tijd ben ik terug mijn oude vertrouwde website. Thanks to internet in mijn kamer, heb ik al vele van jullie gesproken de afgelopen tijd. Het duurde even voordat ik weer actief was op deze site omdat het gewoon superdruk is. Heb in 7 weken maarliefst 5(!) vrije dagen gehad. Dat is deze “actieve” jongen niet echt meer gewend.

Er is natuurlijk, zoals ik gewend ben van het leventje als entertainer, superveel veranderd. Er zijn al 2 mensen verdwenen uit mijn opstart team en hiervoor zijn nu 3 mensen terug gekomen. Op dit moment zijn we met 7 maar binnen een maand gaat het weer helemaal veranderen. Er komen nog 5 entertainers (waarvan 3 Italianen, weet niet wat ik van deze Romeinen moet verwachten) bij en er gaat er 1 weg.

Het seizoen gaat nu echt beginnen. Na alle moeilijke en arrogante sportmensen in het begin komen zo langzamerhand de eerste echte entertainment klare gasten binnen, de normale vakantiegangers. In tegenstelling tot vorig jaar geen Nederlanders, maar…. Fransen, Italianen en Duitsers. What the ****…. Ik spreek geen Frans, geen Italiaans en Marokkaans Duits. Wat een uitdaging dus. Je kan je voorstellen dat alleen een Bingo al een hel of a job is. Maar het is interessant!

Het uitgaan hier dat wordt echt supervet. Vette discotheken, coole barretjes en veel Bier Gardens. Dat gaat helemaal goedkomen. Het hoogseizoen wordt echt amazing hier. Heb er superzin in!

Voordat het echt allemaal losgaat hier, kom ik eerst nog even rust zoeken in Nederland. Over 5 dagen land in ik Nederland, a.s. donderdag dus. Mijn zusje trouwt op vrijdag. Daarna vlieg ik op zondag weer terug naar Mallorca.

Er staan al wat bezoekjes gepland hier. Broertje Rob en vriendin Nicole geblokt in mei, vervolgens vriend Angel en vriendin Karen komen lang en begin juni staan mijn ouders weer op de stoep. Die hebben het trouwens ook zwaar, mij steeds opzoeken! En vrienden, ik reken ook op jullie he! Dat je het ff weet!

Vet! Gaaf! Tof! Zin in alles!

Tot snel!
Bis Später!
See you later!
A Bientot!
Hasta Luego!
Arrivederci!

  • 20 April 2008 - 03:25

    Stijn:

    Hey kerel,

    Lachu dat het nu echt gaat beginnen. En vet man, om over een maandje of 4 een talenwonder in de groep te hebben!

    Oh ja, ik moet je uitnodiging helaas afslaan. Haha.

    Veel plezier in Nederland en op de bruiloft van Diana en Maarten.

    Ciao

  • 20 April 2008 - 07:55

    Marlette:

    Heey John! Wat een leuk berichtje. Je hebt het dus zeker naar je zin daar. Dat entertainen zit je ook wel in het bloed he. ;-) Leuk dat je ff terug naar Nederland komt. Als je vrijdagavond terugkomt; wij geven dan een feest, dus zou eigenlijk wel supertof zijn als je dat redt! maar misschien ben je dan kapot van de reis of heb je al dingen staan? Laat het maar ff weten!
    xxxx

  • 20 April 2008 - 10:20

    Els:

    Hallo John,
    Van je moeder heb ik ook waarbenje.nu van jouw gekregen, net als van Stijn, ga ik al jullie verhalen en belevenissen volgen,leuk.
    Een fijne bruiloft van je zus,en een kort weekend in Zaltbommel.

    Lieve Groetjes van Els.


  • 20 April 2008 - 10:49

    Je Moeder:

    nog even lekker hard werken
    en dan komen we je in duitsland ophalen
    vrijdag met z,n allen bij elkaar voor de bruiloft van Diana en Maarten
    niet zo heel veel tijd voor jou om je vrienden te zien,
    maar ze weten waar ze je in Mallorca kunnen vinden
    John --tot donderdag
    groetjes mama

  • 20 April 2008 - 11:14

    Je "tante"Hennie:

    Hé John
    Fijn voor je dat het allemaal lekker gaat daar. Je hebt het wel een beetje drukker dan Karin, die heeft het helemaal getroffen daar in Curacao.
    Ik kom een vrijdag ook met Oma naar Diana en Maarten(als begeleiding) anders moet Oma alleen.
    Dus tot een vrijdag.

    groetjes Hennie

  • 20 April 2008 - 12:43

    Ralph:

    He John!

    In ieder geval verveel je je niet :d... Hier gaat alles goed en donderdag gelijk stappen denk ik?>

    Groeten Ralph

  • 20 April 2008 - 21:00

    Almar:

    hij gaat lekker chef! Veel plezier daar straks man. Adios!!

  • 21 April 2008 - 06:38

    Maarten:

    Héé John! Eindelijk weer een bericht! Ik heb dus speciaal mijn vakantie naar Egypte zo afgestemd dat ik jou in ieder geval niet tegen het lijf loop ;)

    Veel plezier in Nederland en een leuke bruiloft toegewenst!

    Arievanbetsie!

  • 21 April 2008 - 13:29

    Roderik:

    Johnnie,
    heb je net nog gesproken, maar zal ook maar een berichtje achterlaten ;)
    Ziet er weer helemaal top uit voor jou daar .. de KONING van de groep hè :P
    Zie je volgende week, zaterdag gaan we sowieso ff knallen!
    Spreek je snel weer, xx

  • 22 April 2008 - 08:52

    Oma Van Belkum:

    Hoi John fyn dat je het zo goed naar je zin hebt.Ik zie je Vrijdag wel,Groetjes OMA

  • 26 April 2008 - 08:42

    Henny Van Z:

    hoi john, gefeliteerd met je zus,en nog veel plezier dit weekend en succes in mallorca, groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Rajada

Bali / Thailand

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Lonely traveller

02 Januari 2011

Bali

07 Augustus 2008

Last but not least

03 Mei 2008

Gave trip!

19 April 2008

Vijf Dagen
John

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 34246

Voorgaande reizen:

17 December 2012 - 31 Januari 2013

Midden Amerika

13 December 2010 - 28 Januari 2011

Bali / Thailand

Landen bezocht: