Opeens - Reisverslag uit Madrid, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu Opeens - Reisverslag uit Madrid, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu

Opeens

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

09 September 2007 | Spanje, Madrid

Alweer 9 september… pff, de tijd hier gaat zo ongelofelijke snel. Toch lijkt het alsof ik hier al een jaar zit, er gebeurt namelijk zo ontzettend veel op één dag…

Het belangrijkste is dat ik het hier nog helemaal super heb. Het blijft ook zeer afwisselend. Is er de ene ochtend een beddenrace voor een mooi plekje bij het zwembad, opeens is het de volgende dag muis en muisstil: Welkom in het laagseizoen. Het hoogseizoen is letterlijk van de één op de andere dag afgelopen. Van een volleybalprogramma waar 30 mensen op je staan te wachten naar een selectie van 10 door mij persoonlijk van hun bed afgesleurde gasten. Mensen zijn weer vol positieve energie vertrokken naar hun sleur, terug naar het kantoor, terug naar school en terug naar de voetbalkantine.

Dat het hoogseizoen is afgelopen heeft gevolgen…
Ten eerste verandert het type gast. Het ‘luxe campingvolk’ transformeert langzaam in wat uitgarangeerder, uitgezakter ouder publiek, ook wel rimpelsauriërs genoemd.
Verder doet het weer soms ook raar. S’avonds koelt het al wat sneller af en heel soms komt het met bakken uit de lucht vallen met als gevolg 1 afgebroken show. Tijdens onze Sister Act show begon het opeens mega hard te regenen en dreven de gasten letterlijk weg. Twee weken later hing de Disney show aan een dun draadje. Niet zomaar een show: 5 uur decor opbouw tijd, 15 deelnemende kinderen die daar dus heel de week naar uitleven en een rij paparazzi ouders die hun leeuwtje, dalmatiër of dwerg vast willen leggen. Niet makkelijk om af te lassen dus. Maar met een ingekorte show en een terras vol parasols fungerend als paraplu werd het toch nog een succes… Show must go on!
Ten slotte het belangrijkste gevolg van het aflopen van het hoogseizoen: de teamsamenstelling. Vorige week woensdag bestond ons team nog uit 10 mensen. Die middag vertrok één jongen richting Nederland, zijn stage was afgelopen. Iedereen had verder verwacht dat we met 9 personen het seizoen zouden afronden. Die gedachte werd opeens na 10 minuten vermorzeld door onze teamleader: er moesten 2 mensen weg uit ons team. Vertrek: twee dagen later. Misschien in hetzelfde plaatsje, misschien aan de andere kant van het eiland en zelfs was er de mogelijkheid overgeplaatst te worden naar een ander eiland. Erg fijne timing want 4 uur na dit heugelijke nieuws zouden mijn ouders arriveren en voor 1,5 week in mijn hotel verblijven. Gezellig zou dat zijn… zit ik lekker in Ibiza en papa en mama gaan los met mijn ‘ex-collega’s’ in Cala D’or. Na een dag onzekerheid zijn twee meiden overgeplaatst, één naar een hotel op de hoek van de straat en één in een dorpje 20 kilometer verder. Aan de ene kant heel erg kut dat twee mensen waar je dag en nacht mee samen bent het team verlaten maar aan de andere kant was ik opgelucht dat ik zelf kon blijven. Het lijkt net het 10 kaboutertjes verhaal van vorig jaar uit Zweden. En toen waren er nog maar zeven…

Die dag kwamen mijn ouders dus aan. Om de bizarre dag compleet te maken stonden daar niet alleen papa en mama maar stonden ook Maarten en Diana opeens voor mijn neus. Wat een verrassing! Het was natuurlijk erg fijn om iedereen weer te zien en om te laten zien wat ik hier allemaal doe. De eerste avond dat ze hier waren had ik mijn eerste uitvoering van Mamma Mia, de musical van Abba… alsof de dag nog niet spannend genoeg was. Gelukkig ging het erg lekker! Als je me niet gelooft: er is bewijsmateriaal. Mama heeft het namelijk gefilmd, net als alle daaropvolgende shows, heel erg gaaf!
Ook ben ik jarig geweest, deze jongen is officieel volwassen nu! We hebben met mijn hele team plus papa en mama en Maarten en Diana backstage taart gegeten, superleuk! Voor de rest iedereen bedankt voor de kadotjes, kaartjes, smsjes, mailtjes en hyvesjes!
Een dag na mijn verjaardag kwam Rob aan en toen was de familie compleet. Daarna voor iedereen één voor één weer naar huis: eerst Diana en Maarten, daarna Rob en vanmiddag hebben papa en mama Mallorca verlaten. Het waren 10 super dagen! We zijn lekker elke dag uit eten geweest en iedereen heeft heerlijk luierend en genietend van het zonnetje genoten hoe ik aan het werk was! Bedankt voor alles!
Verder is het leventje hier nog echt heerlijk. Ben nog steeds bezig met lekker voetballen, volleyballen en andere leuke sporten. Ook heb ik er 4 nieuwe shows bij gekregen waarvan ik er 2 al heb gedaan (Mamma Mia en Grease) en 2 aan het leren ben (Moulin Rouge en Hitparade Mix). Verder geniet ik op mijn vrije dagen ik van de zon, bouw ik een zandkasteel of ga ik lekker een dagje naar Palma!!! Super dus!

Dit was het voor deze keer!

Good Bye, Wiedersehen en tot ziens…

Kus John

  • 09 September 2007 - 16:57

    Roderik:

    Hey kerel,
    werd wel weer tijd voor een verhaaltje jah, maar had ik je al gezegd..;)
    Leuk om weer ff op de hoogte te zijn gebracht!
    Veel plezier nog en we spreken elkaar:)

    Ciao,
    Roderik

  • 10 September 2007 - 07:19

    Mama:

    hallo john
    nog maar een keer de complimenten voor jou
    je bent een goed entertainer--fijn voor rob(haha)
    we hebben genoten--alle vijf
    wat ik ook erg leuk vond,is dat andere collega-entertainers zo leuk met ons omgingen
    doe ze allemaal maar de groeten
    en maak er nog een leuke tijd van groeten mama

  • 10 September 2007 - 13:04

    Pieter:

    John,wat een leuke verhalen allemaal! Je hebt volgens mij een hele leuke weg gekozen om in te slaan! Deze meneer zit gewoon thuis een beetje werkeloos te wezen (lees: geen zin om aan het werk te gaan ;) ) Geniet nog van je tijd daar.

    PS: hoe kom je aan die six-pack? zit je daar niet alle avonden in de kroeg ??? hahaha :P

  • 10 September 2007 - 15:52

    Stijn:

    Hey john,
    Dan knalik er ook nog maar een reactie op! Goes om te zien dat je het nog steeds leuk hebt!

    Mssl

  • 11 September 2007 - 09:10

    Tamara:

    Hallo,

    Zo te horen heb je het nog steeds erg naar je zin daar. Leuke foto's ook! Leuk dat je ouders en broer en zus langs zijn geweest. Veel plezier nog daar en hoor weer van je.

    Kus Tamara.

  • 11 September 2007 - 11:05

    Joris:

    Johny!

    ouwe clown mooi dat je het naar de zin hebt. Lekker rimpelsauriërs versieren!
    Ga je goed

    Groet Joris

  • 12 September 2007 - 14:42

    Indji:

    JOHNNNY :D

    Leuk verhaal weer ;) Ik hoop dat je een leuke week hebt gehad met de familie! Maar aan de foto's te zien is dat wel gelukt.
    Hoog seizoen is weer voorbij dus alleen nog maar meer genieten nu ;)

    Liefs en Dikke knuffel

    Indji

  • 19 September 2007 - 17:15

    Carlina:

    he john heb vanmiddag bij je moeder je site adres gekregen janneke doet mee met de film van je grote broer kij gave site trouwens en natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag beter laat dan nooit he doei groeten uit t natte nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Bali / Thailand

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Lonely traveller

02 Januari 2011

Bali

07 Augustus 2008

Last but not least

03 Mei 2008

Gave trip!

19 April 2008

Vijf Dagen
John

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 34241

Voorgaande reizen:

17 December 2012 - 31 Januari 2013

Midden Amerika

13 December 2010 - 28 Januari 2011

Bali / Thailand

Landen bezocht: