Next stop: Mallorca - Reisverslag uit Madrid, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu Next stop: Mallorca - Reisverslag uit Madrid, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu

Next stop: Mallorca

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

14 Juli 2007 | Spanje, Madrid

Na een klein half jaartje in Nederland te zijn geweest werd het weer eens tijd om te vertekken! Je zou verwachten dat ik na het Zweden avontuur beter voorbereid op stap zou kunnen gaan naar een nieuwe bestemming. Niks was minder waar... mijn tas had ik haastig ingepakt (de eerste nabestellingen zijn al gearriveerd) en ik had totaal geen besef dat ik weer voor een lange tijd ging vertrekken. Ook ging ik iets totaals nieuws doen: Entertainment.

Ik ben nu twee weken bezig met ´entertainment´ en ik vind het echt heel leuk om te doen. Wat doe je dan zo de hele dag, want het is echt de hele dag... Je vermaakt mensen, mensen vermaken, je maakt het mensen naar de zin, zorgt dat mensen plezier hebben en je probeert ervoor te zorgen dat mensen een goede vakantie hebben.

De dag begint om 10 uur met het podium/decor voor de avondshow op te bouwen. Om 11, 15 en 16 uur wordt er een uur gesport. Tussendoor worden er spelletjes rond het zwembad gespeeld en s´avonds wordt een kinderdisco en vervolgens een show opgevoerd. De dag eindigt om ongeveer 12 uur als het decor weer is opgeruimd. De overgebleven tijd lach je naar mensen, praat je met mensen en doe je leuk met mensen. Op wat pauze´s na ben je dus de hele dag bezig, maar het voelt totaal niet als werk. De 6 ´werk´ dagen in de week vliegen voorbij en de overgebleven dag geniet ik van de zon en ga ik zeker veel leuke dingen doen. Ik werk en verblijf in een groot hotel, groot team (10 entertainers) en bovenal een heel gezellig team!

De komende weken ga ik vooral veel shows leren. Grease, Sister Act, etc. etc. moeten allemaal worden geleerd door deze volleerd entertainer, haha. Ik vind de optredens s´avonds echt heel gaaf om te doen, echt iets heel anders, maar supergaaf. Ook het sporten is natuurlijk heerlijk voor mij. Super ingrediënten voor een top 2e buitenland avontuur voor mij!

Jullie horen van mij,

Kus John

P.s.
Mijn Nederlandse nummer is niet meer in gebruik. Mijn Spaanse nummer wel.

P.s. 2 voor degene die mij willen verblijden met een kaart, pakketjes of andere leuke verrassingen, hieronder staat mijn adres. Ik stel het zeer op prijs... ;-)

Apartment Hotel Club Martha's
Animation - John van Belkum
Carrer des Parc de la Mar, 6
07660 Cala Egos - Cala D'Or
Mallorca - España

P.s. 3

Mijn Spaanse nummer is:
0034-608072180

  • 14 Juli 2007 - 20:02

    Indji:

    Johnnnnn!!

    Klinkt super allemaal!
    Veel plezier nog

    Liefsss insss

  • 14 Juli 2007 - 21:03

    Wes En Jolien:

    Klinkt weer prima echt een zwaar leven...

    kus

  • 15 Juli 2007 - 08:57

    Jasper En Sabrina:

    Buenos dias Johnnieee!
    Ik hoorde van Jasper dat je een geboren entertainer bent! Ik heb de filmpjes gezien dat je als Donkey op het podium stond. Super grappig!
    Nog veel plezier!

    Adios
    xx Sabrina & Jasper

  • 15 Juli 2007 - 10:33

    Bjorn:

    Hej Johny,

    Ei Ei Ei, wat een leven heb je joh!.
    Wanneer vertrek je weer richting de zweedse antillen ;-)?

    gr Bjorn

  • 15 Juli 2007 - 12:18

    Rachel:

    Hee Johnnyboy,

    Ja, wat moet ik zeggen, het linkt natuurlijk heerlijk....
    Maar ben wel een beetje jaloers op je, lekker heel de dag in de zon en het iedereen naar de zin maken.... hmmm zwaar hoor ;)!!

    Lieverd heel veel plezier en we bellen snel weer!!

    Kus

  • 15 Juli 2007 - 15:30

    Nikki:

    He John!

    Leuk dat je wederom weer goed terecht bent gekomen!

    Heel veel plezier nog daar!

    Xx Nikki

  • 15 Juli 2007 - 21:12

    Karen:

    johnieboy!
    leuk om wat van je te lezen:) echt iets voor jou he als entertainer;)fijn dat je het naar je zin hebt, ik hoop dat ik aan t einde van t seizoen nog ff langs kan komen! en nog bedankt voor je smsje met mn verjaardag:)
    liefs!
    Karen

  • 16 Juli 2007 - 11:04

    Roderik:

    Ey Johnnie,
    gaat weer goed met je lees ik wel! Had ook niet anders verwacht trouwens ;) Heel veel suc6 nog met het salsadansen :P en we spreken elkaar!!
    Roderik

  • 16 Juli 2007 - 17:27

    Maarten:

    ¡Buenos días, Señor Van Belkum!

    ¿Qué tal?

    ¿Habla Español un poco? Su cuento es otra vez muy interesante y divertido para leer. Antes que nada la aventura sueco y en este momento la avontura en Mallorca. ¡Tiene una vida muy enérgico!

    Pero voy a la orden del día...

    Espero que comprende este reacción. No es complicado, es un nivel de Español muy bajo.

    Pregunta sus colegas por interpretar la reacción ;-)


    ¡Hasta luego!

  • 18 Juli 2007 - 08:57

    Floor:

    jaja, ook dit keer houd ik je weer in de gaten!
    klinkt echt geweldig! dat werk zou ik dus heel graag willen doen!! wel alleen in de vakantie dan, ben niet zo'n half jaar weg mens!

    have fun! maar dat gaat je zeker lukken!
    zoen floor

  • 19 Juli 2007 - 09:41

    Tamara:

    Wat ik zo allemaal lees klinkt het erg gezellig daar en toch een beetje vakantiegvoel zo in de zon. Veel plezier in Mallorca en zal je ook hier weer volgen.

    Groeten Tamara

  • 23 Juli 2007 - 10:08

    Joep:

    Hé Jozef!

    Ik ben weer terug van vakantie, was schitterend. Klinkt als een heerlijk leventje jongen, heb je goed geregeld.

    We mailen snel,

    Joep

  • 29 Juli 2007 - 19:09

    Stijn:

    Hey johnnie,

    Heb je het nog een beetje naar je zin daar? Wij zijn vandaag terug uit Spanje, het was super! Ik hoop snel weer iets te horen man!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Bali / Thailand

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Lonely traveller

02 Januari 2011

Bali

07 Augustus 2008

Last but not least

03 Mei 2008

Gave trip!

19 April 2008

Vijf Dagen
John

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 34241

Voorgaande reizen:

17 December 2012 - 31 Januari 2013

Midden Amerika

13 December 2010 - 28 Januari 2011

Bali / Thailand

Landen bezocht: