Horror weken - Reisverslag uit Madrid, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu Horror weken - Reisverslag uit Madrid, Spanje van John van Belkum - WaarBenJij.nu

Horror weken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

03 Augustus 2007 | Spanje, Madrid

Hier weer een berichtje uit het zonnige Mallorca. Ik heb gehoord dat het in Nederland op zijn zachts gezegd niet zo heel erg lekker weer is. Nou hier is het zweten… zeker omdat ik tijdens mijn werktijd (eigenlijk de hele dag dus, van 10 uur s’ochtends tot 01 uur s’avonds) niet even in het zwembad mag springen. Dus in het zwembad worden geduwd door een gast wordt hier erg gewaardeerd!

Met mij gaat het heel erg goed hier. Ik heb mijn plek nu helemaal gevonden, in het stadje, in het hotel en in het team! Ik vind het werk zo ontzettend leuk! Het maakt het helemaal leuk omdat in ons hotel echt heel veel aan entertainment wordt gedaan en dat er zelf mensen voor het animatieprogramma elk jaar weer terugkomen, sommige families zelfs voor het 12e jaar… maar dan denk ik… hmmm, zegt ook wat over die families. En dat klopt ook. Het zegt ook wat over de families maar het is ook zo leuk om met de gasten hier om te gaan. Met sommige mensen krijg je gewoon echt een band in twee weken en dan is het soms wel eens jammer als bepaalde mensen weer vertrekken. Maar ja, part of the job…

Ik ben de laatste weken druk geweest met het oefenen van de avondshows. En hoe kan het ook anders, de gekste rollen krijg ik natuurlijk weer. In Back to the Movies ben ik ‘donkey’ van Shrek, in Sister Act ben ik ‘the crazy non’ en in de Disney show ben ik Balou de beer. Echt super leuke rollen om te doen. Waren het daarom horror weken? Nee absoluut niet. Het waren horror weken omdat ik de afgelopen 1,5 week kei hard heb geoefend voor een compleet nieuwe show: de Hi Ha Horror Show. Wat was dat gaaf… lees mee, lees mee!

Elk jaar gaat er voor Cosmo Entertainment een nieuw show in première wat elk hotel vanaf dan gaat opvoeren. Dit jaar was dat dus de Hi Ha Horror show. Het waren echt hele drukke en hectische weken want het decor moest nog gebouwd worden, de show was wel af maar elke dag veranderde weer dingen en er moest natuurlijk geoefend worden. Maar het was supertof om het te doen. Het was ook leuk omdat ik met ander mensen te maken had dan normaal. Het team waar we mee oefende bestond namelijk niet uit mijn normale team uit mijn hotel maar uit verschillende entertainers vanuit Mallorca.
Na kei hard geoefend te hebben (vooral op de premièredag, van half 10 tot half 6 oefenen in de volle zon) was het woensdagavond dan zover. Het terras van ons hotel zat helemaal afgeladen vol, met gasten maar ook met Cosmo mensen van heel het eiland en er was een camera opgesteld. Superspannend dus! Maar gelukkig, het ging heel goed en we hebben heel veel goede reacties gehad. Het was echt superleuk om zo’n première week/dag/show mee te maken!!!

Het leven bestaat hier niet alleen uit werken, gelukkig. De laatste weken ben ik ook heel vaak na het werk nog even naar het strand gegaan met collega’s, in de pauze gaan we vaak uit eten met een groep of ik ga zwemmen in een superdelux hotel gelegen op de hoek van de straat met mijn maatje Rowin (mijn buurjongen hier en komt uit Geldermalsen).
Ook staan er leuke dingen op het programma. Vanavond hebben we een beachparty en morgen gaan we met het hele team naar een waterpark in El Arenal en… eind Augustus komen papa en mama en iets later Rob ook! Superleuk!!!

Dat was het weer voor vandaag. De mensen moeten weer vermaakt worden...

Kus John

  • 04 Augustus 2007 - 10:27

    Karen:

    Johnieboy,

    Baloo de beer, die wilde je al graag zijn:) haha is de droom toch uitgekomen. Leuke fotoos joh, ik hoop dat ik je shows nog in real life kan komen bewonderen!

    kus karen

  • 05 Augustus 2007 - 12:58

    Jasper :

    Heee Buddy!
    Mooi om te lezen jongen, goed dat je plekkie gevonden hebt man! Ik zit nu samen met Sabrina even achter een pc´tje op Gran canaria!! Het is echt super hier jonge, relaxte mensen, heerlijk eten, echt top gewoon! Maarja, de zon mist ons een beetje, dus we moeten weer gaan!
    Heel veel plezier nog hé!
    Groetjes!

  • 05 Augustus 2007 - 22:43

    Monique Bogers:

    Hoi John
    Ik ben zelf sinds enkele uurtjes weer terug van onze zonnige vakantie in Oostenrijk ( karinthie ).
    Nu voor het eerst gelezen dat je weer voor een tijdje in het buitenland zit.
    Dus weer met je verjaardag niet thuis.
    Maar ik ga hier alles nauwkeurig volgen van jouw.
    Wat een leuke foto's van jouw, vooral die horror foto's hahahaha
    Ik wens je heel veel succes in mallorca met je werk en natuurlijk heel veel plezier.

    heel veel groetjes van je peettante Monique

  • 06 Augustus 2007 - 07:03

    Maarten Arts:

    Hoi John,

    Je ziet er errhug goed uit in je horrorkostuum! Aan de foto's te zien is er een nieuwe entertainer geboren ;-)Geniet ervan!!
    groetjes Maarten

  • 06 Augustus 2007 - 12:49

    Silver:

    Hey Johny!

    Mooie verhalen jongen! Zo te lezen heb je het super naar je zin. Wees blij dat je daar zit, hier in Nederland is het zeer saai. Veel plezier nog en succes met de shows!

    Grts Silver

  • 06 Augustus 2007 - 18:52

    Joep:

    Och jongen, ik ben nu, na 15 minuten, eindelijk bijgekomen van al die foto's... dat is gewoon topmateriaal, vooral zo doorgaan Jozef. Goed om te lezen dat het lekker gaat. Geniet van dat levon en we spreken snel,

    Joepie

  • 12 Augustus 2007 - 11:05

    Banderas:

    Hey supershowman-Johnnieboy,
    I didn't know about your music skills, haha. Very funny pictures and video. I guess you are having a lot of fun :-).
    I hope I will see you soon,
    a big hug

  • 20 Augustus 2007 - 13:57

    Mama:

    nog ruim een week en dan zijn we in mallorca
    heb er echt zin in--papa en rob ook
    ben beniewd naar je entertainkwaliteiten,
    maar het is vooral fijn om je weer te zien
    en -----je verjaardag samen te kunnen vieren
    tot 29 augustus
    groetjes mama

  • 01 September 2007 - 15:42

    ANJA:

    hallo john

    Was even op het internet aan het zoeken voor afbeeldingen en zag je site , gaaf moest even een mailtje sturen.

    Het is koud in nederland en wij hebben het primaa naar onze zin gehad bij jullie

    Is het leuk met je ouders en wij waren benieuwd wie er weg was gegaan.

    Nu groetjes, uit tiel

    avanhensbergen@orange.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Bali / Thailand

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Lonely traveller

02 Januari 2011

Bali

07 Augustus 2008

Last but not least

03 Mei 2008

Gave trip!

19 April 2008

Vijf Dagen
John

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 34244

Voorgaande reizen:

17 December 2012 - 31 Januari 2013

Midden Amerika

13 December 2010 - 28 Januari 2011

Bali / Thailand

Landen bezocht: